Azerbaycan-Ermenistan Cephe Hattına Gittik (TV'de Göremeyecekleriniz!)

  görünümler 5,902,531

Ruhi Çenet Medya

11 aylar önce

1. Kısmı Buradan İzleyebilirsiniz ► www.youtube.com/watch?v=jE2fZ...
Bu özel bölümde Azerbaycan'a gittik ve 2 video çektik. İşte 2. video ile sınırda durumlar..
Ruhi Çenet Medya'ya Ücretsiz Abone Olun ► goo.gl/MKi8tn
'Olay Yeri İncelemesi' Belgesel Dizisinin Tüm Bölümleri ► www.youtube.com/watch?v=e4QKC...

'Yeniden Keşif' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=mgy5P...
'Saha İncelemesi' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=-KGwM...
'İnanılmaz Hayatlar' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=yMrOK...
'İzolasyon' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=mTWf7...
'Olay Yeri İncelemesi' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=e4QKC...
'Gerçekler Açığa Çıkıyor' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=cZclA...
'İnfografik Bilgiler' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=SkHs4...

'Kişisel Deneyimler' Vlog Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=s0O_j...
'Ruhi Çenet Soruyor' Vlog Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=IEClN...
'Katıla Özel Videolar' Vlog Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=ls7aE...

Özel Videolar İçin 'Katıl Butonu'na Tıklayın ► trpost.net/tools/Wpk.html...
'Katıl Butonu' Açıklama Videosu ► www.youtube.com/watch?v=tG6oM...

Instagram'da Ruhi Çenet ► ruhicenet
Twitter'da Ruhi Çenet ► ruhicenet
Videodaki Çırpınırdı Karadeniz Türküsü ► www.youtube.com/watch?v=_CqK3...

Dünyamızın bir parçası olduğunuz için teşekkürler,
Ruhi Çenet

YORUMLAR
PASALI
PASALI 19 saatler önce
5 bin kişi niye bu videoyu beğenmemiş ? Ermeni oldukları için mi ?
sare salih torullu
sare salih torullu 20 saatler önce
Allah korusun ölen herkesin mekanı gül cenneti olsun en sevdiğim karddeşlerim
gαмє ραяα∂ιѕє
gαмє ραяα∂ιѕє Gün önce
Yapraklardaki o kanı gördükten sonra tüylerim diken diken oldu işte savaş bu kadar kötü birşey mekanın cennet olsun masum çocuk😞
gαмє ραяα∂ιѕє
gαмє ραяα∂ιѕє Gün önce
18 yaş altı çocuk olduğu için çocuk dedim aslında ben ondan 3 yaş küçüğüm
Sonsuza Denk
Sonsuza Denk Gün önce
Abi ne cesaret yaa, hiçbir can güvenliği olmamasına rağmen sırf halkını bilgilendirmek amacıyla çekilmiş bir video. Harbiden helal olsun...
ÇINAR&DEFNE ARI
ÇINAR&DEFNE ARI Gün önce
Ben o çocuğa çok üzüldüm😭😭
Mehemmed Aliyev
Mehemmed Aliyev 2 gün önce
Helal olsun
Feride Islamova
Feride Islamova 2 gün önce
Abi nerdesin baska video gelmiyo senden ya((
armando bond
armando bond 2 gün önce
6:30 yaklaşık 100 metre degil en az 1 km deseydin daha inandırıcı olurdu, videolarını seviyorum ama abartmadıgın sürece
Bakcell Cell
Bakcell Cell 3 gün önce
Ben azerbaycandan yaziyorum bizim ailedende sehid var adi sehid Rövşen 15 gün savaşdi ve qururu ile şehid oldu
Akıncan Aksoy
Akıncan Aksoy 4 gün önce
Ne çabuk 10 ay oldu daha dün sabaha kadar tv başında internetten savaşın durumunu takip ediyorduk😕
Sadbeat( EDİT CHANNEL )
Sadbeat( EDİT CHANNEL ) 3 gün önce
doğru ❤️🇦🇿
Nurhayat Ayral
Nurhayat Ayral 4 gün önce
Ölüm ölüm nedir ki gülüm
NİKO 712
NİKO 712 4 gün önce
Yesss Azərbaycanada gəlib bu 😍
Mustafa Çıra
Mustafa Çıra 5 gün önce
Allah tan evlere eyp dosememisler herseye dokunuyon
Davud Imanli
Davud Imanli 5 gün önce
O zaman ne yasadigimizi bir Allah bilir birde insanalar Amma sonunda adalet yerini bulduk
Rehman Bayramov
Rehman Bayramov 6 gün önce
Qoummminet☝🏻
OYUN VADISI FYT
OYUN VADISI FYT 6 gün önce
Yolun açık olsun abim
Danışır Bakı
Danışır Bakı 6 gün önce
O savaşta canını ortaya koymuş bir savaşçı olarak sana teşekkür ediyorum kardeşim!
Nəsif Qurbanov Official
Nəsif Qurbanov Official 6 gün önce
5 k dislike ermeniler
pro gamer
pro gamer 7 gün önce
Allahyardimcinisolsun
YY Kromozomlu
YY Kromozomlu 7 gün önce
Ruhi nin kaskı dandik
Samet Can
Samet Can 8 gün önce
İşte bu yüzden RUHİ ÇENET ♥
213 predator
213 predator 8 gün önce
Video nun sonundaki sazı kim oynuyor aceba?
Cavad Elekberov
Cavad Elekberov 8 gün önce
Allah bütün şəhidlərimizə rəhmət etsin 😔🙏
Leyla Qurbanli
Leyla Qurbanli 9 gün önce
Ermenistan Azerbaycan 20 yıla toprakları aldığı amma biz 6 aya aldi ölmek var don mek yok🇦🇿❤🇹🇷.
ATOM
ATOM 6 gün önce
44 günə aldığ nə altı ayı 🤦‍♂️
SBaci58 TR
SBaci58 TR 9 gün önce
Abi yalnız " Azeri" ve "Azerbaycanlı" aynı şey değil. Azeri, putperest bir topluluğa verilmiş bir isimdir .
Kamran Gurbanov
Kamran Gurbanov 9 gün önce
Ruhi Çenet her şey için teşekkür edirik.Yaşasın Türkiye Azərbaycan qardaşlığı🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Aytan Osmanova
Aytan Osmanova 9 gün önce
Sengerde döyüşən o kahraman askerlerden heç bir farkın yok helal olsun sana . Sen de bir kahramansın 🇹🇷❤🇦🇿
Royal Dadashov
Royal Dadashov 10 gün önce
BABƏK Səmidli yə allah rəhmət etsin ŞEHİT
alper filge
alper filge 10 gün önce
Hayır bir defa askerlerin yanında böyle gitse askerler onu asla yanından ayırmaz ki hadi video çekiyor öyle toplar atılırken askerlerden ayrılıp evlere girmesine izin verilmez bence
alper filge
alper filge 10 gün önce
Mk bu kim cumhurbaşkanımı böyle yerlere rahat rahat gidiyor
STaR EmlaK
STaR EmlaK 11 gün önce
Güc birlikde
🎶𝑂𝑟𝑢𝑗𝑜𝑣 ᴍᴜsɪᴄ🎶
🎶𝑂𝑟𝑢𝑗𝑜𝑣 ᴍᴜsɪᴄ🎶 11 gün önce
ŞƏHİD OLMAĞDAN YOX ƏSİR DÜŞMƏKTƏN QORXURAM!🇦🇿🇹🇷
🎶𝑂𝑟𝑢𝑗𝑜𝑣 ᴍᴜsɪᴄ🎶
🎶𝑂𝑟𝑢𝑗𝑜𝑣 ᴍᴜsɪᴄ🎶 11 gün önce
AZƏRBAYCAN 🇦🇿🇹🇷
Nurlan Ahmadov
Nurlan Ahmadov 11 gün önce
ALLAH RƏHMƏT ELƏSİN
Nurlan Ahmadov
Nurlan Ahmadov 11 gün önce
ŞƏRƏFSİZLERİ GEBERTDİK KÖPEK GİBİ 😂😂😂😂
Rookie
Rookie 11 gün önce
8:51 yerdeki yeşil şey mayınmı?
HASAN QARAQİŞİYEV
HASAN QARAQİŞİYEV 11 gün önce
MƏN AZƏRBAYCANLIYAM MENİM DE 23 YAŞLI QARDAŞIMDAN MUHARİBEYE GETMİŞDİ VƏ SAĞ SALAMAT GERİ DÖNDÜ
Rəvan Əhmədov
Rəvan Əhmədov 11 gün önce
🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇵🇰🇵🇰
Yaska Abiyeva
Yaska Abiyeva 11 gün önce
Men azerbaycanliyam ermenilerin oldurmusem hamisini daqitmisam
GreenLıne
GreenLıne 12 gün önce
hala izliyorum ne güzel bir zafer almışlar kardeşlerimiz helal olsun bizde aynısını yunanistana yapsak keşke
Gulizar Senol
Gulizar Senol 12 gün önce
Çok kötü Birsey Allah herkese uzun omurler VERSİN AMİN🇦🇿🇹🇷❤️
Tarij Inras
Tarij Inras 12 gün önce
Agladim
Emil Aqayev
Emil Aqayev 12 gün önce
Allah türk ordusunu qorusun🤲
Vusal Beybalabeyli
Vusal Beybalabeyli 14 gün önce
Yaşasın Azərbaycan Türkiyə
Vusal Tagiyev
Vusal Tagiyev 14 gün önce
🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿
GÖTKEM
GÖTKEM 14 gün önce
💖🇦🇿💖 Ay canım kardeşimin bayrağı 💖😙🇦🇿🇹🇷💖
GÖTKEM
GÖTKEM 12 gün önce
@ananacı kakın kakın? Ne lan🤣🤣🤣
ananacı kakın
ananacı kakın 13 gün önce
Sg
Semra Yerli
Semra Yerli 14 gün önce
Ellerime sağlık bu bilgiler çok yararlı 16 yaşındaki çocuk Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun 🇹🇷🇵🇰🇦🇿 biz hep birlikte güçlüyüz
sekokingpromen promennn
sekokingpromen promennn 14 gün önce
abi sen 10 mn değil 10000000000000 milyona sahip sin
AZ BassBooster
AZ BassBooster 15 gün önce
Ermeniler: tanklari toplayip geliyoruz, Azerbaycan... SIHA'lar: merhabalar....
Sevil Ruhi
Sevil Ruhi 15 gün önce
🇹🇷🇦🇿
Burdurland Generali Ömer Miraç Kısaer
Burdurland Generali Ömer Miraç Kısaer 15 gün önce
08:52 de yukarı bakın yerde yeşil kutu göreceksiniz o mayın abimiz farketmemiş kıl payı kurtuldu
Asiye Çalışkan
Asiye Çalışkan 16 gün önce
🇹🇷 💗 🇦🇿😱🌹🌹
Mif Həyat
Mif Həyat 16 gün önce
Allah şəhidlərimizə rəhmət etsin Şəhidlərə rəhmət diləyirik
GKN PUBG
GKN PUBG 16 gün önce
Abi kralsın sen ya sendeki ve kameramanindaki cesaret kimsede yok kral🤗
maincraft sef
maincraft sef 16 gün önce
Benim anamadim armanistan azarbaijandan eski ama nedan azarbaijan lilara eziet veriorlar 🇹🇷🇦🇿
İbrahim Ş
İbrahim Ş 16 gün önce
Güzel
Candy Girl🍭
Candy Girl🍭 16 gün önce
Sizi çok seviyorum azerbeycann🇦🇿❤🇹🇷
Yunus emre Korkmaz
Yunus emre Korkmaz 16 gün önce
Kolpaçinodaki Cenine benzeten bı tek ben miyim 😁
Tex
Tex 16 gün önce
TANRI TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN!
[Tyand] Enes Öksüz
[Tyand] Enes Öksüz 16 gün önce
Meyve toplayan çocuğun ne günahı vardı :(
Seyid Dadasov
Seyid Dadasov 17 gün önce
Biz ordumuzla və türk qardaşlarmızla fəxir edirik
İlham Alxasov
İlham Alxasov 17 gün önce
🇦🇿🇹🇷
Firuz Agayev
Firuz Agayev 17 gün önce
0:59 Ruhi Çenet abi sizin konusdugunuz bizim polkovnik şehit oldu
Utku Aksu
Utku Aksu 17 gün önce
AZE=TR KARDEŞLİK 🔴🟢🔴⚪
Perviz Alisov
Perviz Alisov 18 gün önce
🇦🇿❤🇹🇷
Naza Qəribova
Naza Qəribova 18 gün önce
Nə qədər günahsız körpəmiz qadınsız şəhid oldu .Allah rəhmət etsin .
Naza Qəribova
Naza Qəribova 18 gün önce
Allah Azərbaycan və türk şəhidlərinə rəhmət qazilerine isə yardım etsin.
Arife Ceri
Arife Ceri 18 gün önce
Allah 16 yaşındaki çocuğa rahmet eylesin amin
Yağız Kaygısız
Yağız Kaygısız 19 gün önce
13:06 da çocuğun kanlarına bak
Cavo oyunda
Cavo oyunda 19 gün önce
Bütün hamiya alah rəhmət eləsin 😔😔💔😪😭
Aldırma Reis
Aldırma Reis 19 gün önce
Turk sihalari demeye dilin varmiyo dimi…
Serxan Hesenli
Serxan Hesenli 19 gün önce
Allah Şəhidlərimizə rəhmət etsin.
XXQW
XXQW 19 gün önce
13:09 da mekanı cennet olsun amin
Aze Aliyeva
Aze Aliyeva 20 gün önce
Batmislar nece dislike atirlare
Zeliha Ordu
Zeliha Ordu 21 gün önce
Ellerine sağlık gerçekten çok güzel bir video küçük oğlum seni takip ediyo ve bana izletti seni alkışlıyorum 👏👏👏👏👏
Yamen Tagisoy
Yamen Tagisoy 21 gün önce
Men azeriyim Garabaxı geri aldıx ermeni şerifzler bizim toprakralı geri istiyo tabi vermeyecik 🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷 turkiye selam
SalvadQR
SalvadQR 21 gün önce
10:31 Ah ulan ah aklıma geldi şimdi bak 16 yıl önce hakkari aktutun karakolunda askerdim ve çok iyi bilirim öyle yerleri çok iyi anlıyorum
BOZKASKIR13
BOZKASKIR13 21 gün önce
0:32 Ruhunuz şad olsun...
OyunKingYT
OyunKingYT 21 gün önce
Herkeze merhabal profilimde 36 yaziyo onu 40 yaparmisiniz tesekkurler👍🏻👍🏻🥰
Ömer Tanik
Ömer Tanik 22 gün önce
KRİTİK MAÇLARDA ŞENOL GÜNEŞ: 🤕😅
Jrox
Jrox 22 gün önce
13:00 da içim acıdı
suat arslan
suat arslan 22 gün önce
çocuk hiç şanslı diyilmiş
MORTİS
MORTİS 23 gün önce
11:55 abi agaaa kuzenlerine yardim etcekmis ve cocuk oldu ALLAH RAETMET ELESIN😪😪😪😪😣😣😣😭😭😭
Songül Algül
Songül Algül 23 gün önce
Kurgu tamamen ama güzel olmuş
i dunno
i dunno 21 gün önce
E*meni oldugunu bu kadar belli etmeseydin
Brawl MM
Brawl MM 23 gün önce
10:38 ilerisi ya cennet ya cehennem :=)
Senan Qocali
Senan Qocali 23 gün önce
🇹🇷❤🇦🇿
Baki Bakk
Baki Bakk 23 gün önce
Abi ben azerbaycanlıyım
Myhammed Samilov
Myhammed Samilov 24 gün önce
talis Kend Oralardan Biz Kecdik))
mehmet kagan
mehmet kagan 24 gün önce
8:52 mayına bakin
Elcin Qurbanov
Elcin Qurbanov 25 gün önce
Orda ermeni meyitderi var olarida cekerdin lewderi
Elcin Qurbanov
Elcin Qurbanov 25 gün önce
Biz almiwiq orani yaxwidimi
Muxtar Ebisli
Muxtar Ebisli 25 gün önce
🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷❤❤❤
YASİN POLAT 04
YASİN POLAT 04 25 gün önce
KÜRDÜM AMA NE MUTLU ( AZERBEYCAN TÜKRK KÜRT ) -ÜM DİYENE
Tuana Çiçekdağ
Tuana Çiçekdağ 25 gün önce
TÜRKİYEDEN AZERBAYCANA SELAM OLSUN
Video Grapher Ramin
Video Grapher Ramin 25 gün önce
🇦🇿
Orxan Rahimov
Orxan Rahimov 26 gün önce
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Orxan Rahimov
Orxan Rahimov 26 gün önce
🇦🇿❤🇹🇷
Mehemmed Ali Nehmetzade
Mehemmed Ali Nehmetzade 26 gün önce
Abi neden korkuyorsunki sen kardes ulkedesin sana orda hic bisey yapamazlar
Astronotkedi
Astronotkedi 26 gün önce
Şarapnel parçası çarpan çocuğa çok üzüldüm... Allah mekanını cennet eylesin
Astronotkedi
Astronotkedi 26 gün önce
Enes batur gibi işsizler yerine senin 15 mn aboneye ihtiyacın var empatiyi adam gibi kuran adam...
Kayıp Malezya Havayolları Uçağına Ne Oldu?
14:59
Ruhi Çenet Medya
görünümler 4,1 Mn
Bu aşkın katili kim? - Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm
7:25
Aşk Mantık İntikam
görünümler 876 B
Bebeği canlı canlı mezara gömdü
3:54
ÜLKE TV
görünümler 44 B
Evlilik Hakkında Her Şey 2. Bölüm 3. Fragmanı
0:50
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 554 B
2020 KARABAĞ SAVAŞI || (Haritada Anlatım) NASIL KAZANDIK?
16:18
Ötüken Ormanının Filizleri
görünümler 1,1 Mn
1 GÜNLÜĞÜNE HAVAALANI ÇALIŞANI OLDUM!
23:09
Orkun Işıtmak
görünümler 3,6 Mn
Switzerland. A nearly ideal country. Big Episode.
54:48
Антон Птушкин
görünümler 29 Mn
AZERBAYCAN Hakkında Hiç Bilmediğiniz 25 İNANILMAZ GERÇEK
18:39
Sümeyra Çenet Videoları
görünümler 4,2 Mn
Her Hafta Bir Obruk : Konya'nın Köylerini Yutan Obruklar!
18:33
Bu aşkın katili kim? - Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm
7:25
Aşk Mantık İntikam
görünümler 876 B
Bebeği canlı canlı mezara gömdü
3:54
ÜLKE TV
görünümler 44 B
Evlilik Hakkında Her Şey 2. Bölüm 3. Fragmanı
0:50
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 554 B
10 METRE LAHMACUN YEME YARIŞMASI!
18:47
Orkun Işıtmak
görünümler 2,1 Mn
Masumlar Apartmanı 40. Bölüm Fragmanı
1:04
Masumlar Apartmanı
görünümler 1,3 Mn
Zen-G - ZENGBEJ MÜZİKHOL 3 (BABA)
4:57
Dünya 2025’teki güneş fırtınasına hazır değil!
12:12
Son Yaz 23. Bölüm | İmkansız
2:18:35
Son Yaz
görünümler 1,2 Mn