Herkesin Bir Kere İzlemesi Gereken Video: 25 Vatandaşlık Hakkımız

  görünümler 1,660,207

Ruhi Çenet Medya

10 aylar önce

Türkiye vatandaşı olarak çelişkili görünen konulardaki haklarımız nelerdir? Bu konulardaki 25 sorunun yanıtlarının peşindeyim.
Ruhi Çenet Medya'ya Ücretsiz Abone Olun ► goo.gl/MKi8tn
'Kişisel Deneyimler' Vlog Dizisinin Tüm Bölümleri ► www.youtube.com/watch?v=s0O_j...

'Yeniden Keşif' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=mgy5P...
'Saha İncelemesi' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=-KGwM...
'İnanılmaz Hayatlar' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=yMrOK...
'İzolasyon' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=mTWf7...
'Olay Yeri İncelemesi' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=e4QKC...
'Gerçekler Açığa Çıkıyor' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=cZclA...
'İnfografik Bilgiler' Belgesel Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=SkHs4...

'Kişisel Deneyimler' Vlog Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=s0O_j...
'Ruhi Çenet Soruyor' Vlog Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=IEClN...
'Katıla Özel Videolar' Vlog Dizisi ► www.youtube.com/watch?v=ls7aE...

Özel Videolar İçin 'Katıl Butonu'na Tıklayın ► trpost.net/tools/Wpk.html...
'Katıl Butonu' Açıklama Videosu ► www.youtube.com/watch?v=tG6oM...

Instagram'da Ruhi Çenet ► ruhicenet
Twitter'da Ruhi Çenet ► ruhicenet
Ankara Barosu mensubu avukat Kardelen Özcan'ın Instagram Bağlantısı avukatkarde...

Dünyamızın bir parçası olduğunuz için teşekkürler,
Ruhi Çenet

YORUMLAR
Elifnur Çetinkaya
Elifnur Çetinkaya 2 gün önce
Sitenin ortak kullanım hakkı olan yere ekim yapıldıysa ve site de yaşayan insanlar bu alandan kullanabilirmi yoksa ekim yapan kişi site sakinleri ekim yaptığı alandan kullanırsa kullananları şikayet etme hakkına sahip mi
Alpaslan Aslan
Alpaslan Aslan 2 gün önce
Avukat kadin ne kadar itici konusuyor çok Beğendim. Umarim davama eşlik etmez
Turhan İnetas
Turhan İnetas 7 gün önce
Birde kiracı ve ev sahipleri haklarını yapsan canım kardeşim.
A. Genc
A. Genc 12 gün önce
Turkiye de yasiyorsunuz.hakkinizi ararsaniz ya hain ya fetocu olursunuz.
Engin Aktaş
Engin Aktaş 14 gün önce
Sahibi olan bi Hayvan katledildiği zaman bu suç sayılıyor. Ama sokak hayvanları sahipsiz olduğu için suç sayılmıyor diyorsunuz lakin biz Müslümanız evcil yada sokak hayvanlarının Tüm sahibi Rabbimdir eğer gerçekten Müslüman ise bu kanunu koyan bunu anlaması gerekiyor
Zakir Qocayev
Zakir Qocayev 21 gün önce
Peçilerde getsin hərsızları arasın
Yusuf X
Yusuf X 23 gün önce
Okulda hakkımı savununca disipline gittim hep
Ulaş
Ulaş Aylar önce
türkiyede kanun vardır ama uygulanmaz
Red Label
Red Label Aylar önce
Bomboş bir video olmuş neden diye sorarsanız şu videodan kanunlarınızı elbette öğrenirsiniz ama ne öğrenirseniz öğrenin "uygulanmayan kanun kanun değildir."
Tt Tt
Tt Tt Aylar önce
7:27 sesinin kaydını alıyorum dediğinde ne hayrı kalıyorki bu kayıtın. Kişi zaten suç teşkil etmeyen konuşma yapacaktır. Saçmalık ses kaydı kesinlikle mahkemede delil olarak kabul edilmeli.
teknolojide inceleme
teknolojide inceleme Aylar önce
Yanlız ortanızdaki teraziyi kaldırırsanız sevinir terazi adaletin simgesidir Türkiye ve adalet yoğğğ amuna
Utku Akay
Utku Akay Aylar önce
Bu videoyu izlemeyi az önce bitirdim, çoğu kişi ortaokulda/lisede bunları öğrensek falan yazmış. Ancak avukat hanımın verdiği cevaplar ancak hukuk fakültesinde verilen bilgilerin kümülatif bir şekilde cevaplandırılmasıdır. Bu tür bilgileri de ve da bağlaçlarının yazımını bile öğretemediğimiz bir eğitim sistemine entegre etmek maalesef ki öğrencilerimize gereğinden fazla yük bindirmek olacaktır. Bununla beraber ortaokullarda verilen vatandaşlık adlı derste hemen hemen hepimiz inkılap tarihi veya sosyal bilgiler dersi gördük.
Raşit Çetin
Raşit Çetin Aylar önce
Hukukun, yasanın bol olduğu, adaletin olmadığı bir yer.. bilin burası hangi ülke!????
Muhammed Kemal Bilgiçoğlu
Muhammed Kemal Bilgiçoğlu Aylar önce
Daha konuşmayı bilmiyor bunu avukat yapan da acayip yapabiliyo edebiliyo Türkçe katili
livingrave
livingrave Aylar önce
Efe aydal'ın dediği gibi bizim mahallede paran yoksa suçlusun.
Semih Kırkaş
Semih Kırkaş Aylar önce
12ay+12ay olan sözleşmedede aynı şey geçerlimidir? 11:18
je
je Aylar önce
Kadin degil kız*
Evo
Evo Aylar önce
Neden herkes özlü söz yazıyor? -Platon
Tunahan Alparslan
Tunahan Alparslan Aylar önce
ses efekti çok kötü arkadaki bum bum diyen ses rahatsız ediyor
GodNowa
GodNowa Aylar önce
Güzel ve yararlı bir video olmuş
Mustafa Karataş
Mustafa Karataş 2 aylar önce
09:05 Hayvan Hakları düzenlemesiyle bu iş değişti şimdiki durum nedir acaba ?
Emre Önal
Emre Önal 2 aylar önce
Kiracı ev sahibi kuralı suistimal ediliyor sen aylarca kira verme sözlesmeye uyma cikarticam seni diyemiyorsun başlarlar öyle kurala
Love Drift
Love Drift 2 aylar önce
WoW
arif g
arif g 2 aylar önce
80 milyon izlenmesi gereken video neden 1.5 mn izlenmiş?
Rüzgar Can
Rüzgar Can 2 aylar önce
tam diyodum kadın çok ciddi somurtkan falan 11:46 gülüncede çok tatlı oldu :D emegine saglık ruhi başarılı bir iş gene
Mehmet Sami
Mehmet Sami 2 aylar önce
Keşke maddeleri ile birlikte anayasanın hangi bölümünde yazdığınızıda ekleseydiniz
Redo
Redo 2 aylar önce
Bir sen kaldıydın polise bekçiye iş öğretmeyen .
burak
burak 2 aylar önce
kanun, türkiye'de sadece bir enstrümandır.
Erdi ÖZGÜL
Erdi ÖZGÜL 2 aylar önce
10 numara video
Lokman duruk
Lokman duruk 2 aylar önce
5h9is
Kaan Yıldız
Kaan Yıldız 2 aylar önce
Akp sayesinde tüm haklarımızı unutabiliriz.Çünkü sadece akp yakınıysanız işiniz gücünüz torpille olur ve birini öldürüp hiç ceza almadan çıkabilirsiniz.
Ferdi ilikhan
Ferdi ilikhan 2 aylar önce
G.doğulu sempatizan bir avukat izlenimi yarattı bende bu sadece bir tespit suçlama veya hedef gösterme amaçlı değil :)
MoveFaster
MoveFaster 2 aylar önce
Bunların okullarda liselerde öğretilmesi gerekir. Güzel bir video olmuş
şahin kılıç
şahin kılıç 2 aylar önce
elraen yayına selam
KutaiWolf
KutaiWolf 2 aylar önce
tuğkan abi bunu okursan ömrün uzun olsun.
exe NiNja
exe NiNja 2 aylar önce
Abi adamin dibisin beton yetmez
exe NiNja
exe NiNja 2 aylar önce
Tugkan abi fulgays oyna yaxamiyofma aq
exe NiNja
exe NiNja 2 aylar önce
Tugkan abi dola boynjma abi
exe NiNja
exe NiNja 2 aylar önce
Abi donate para yok ranch gjr
exe NiNja
exe NiNja 2 aylar önce
Abi twich ismim linoxq wip ver be abi :))
exe NiNja
exe NiNja 2 aylar önce
Tukan abii dola boynuma abi
Zehra Erentürk
Zehra Erentürk 2 aylar önce
Dünyanın en mantıklı ve güzel videolarını yapan kanalları aşağı bırakıyorum 1.Ruhi Çenet 2. Sümeyra Çenet
Ahmet Durdal
Ahmet Durdal 2 aylar önce
Kayda alırken adama diceksin seni kayda alıyorum bak haberin olsun saçmalık 🤬
Kerem okus
Kerem okus 2 aylar önce
Türkiyede Adelete güven 100 de 1 MEDYA BASIN UAYINADA 100 DE 1 kamu oyu arastirmasi 😂sasirdikmi hayir
Ahmet Güngör
Ahmet Güngör 2 aylar önce
Video nün video başlığıyla hiç alakası olmaması da bir tuhaf
Sarıların Sülo
Sarıların Sülo 2 aylar önce
Arkadaşlar sosyal medyada birisi bana beyinsiz dedi. Bende ona anlamını bilmeden "puşt" dedim. Ekran görüntüsü almış ve cimere vereceğim diye mesaj attı. Sizce kim haklı? Ceza alır mıyım?
KEMALDEN DİNLE
KEMALDEN DİNLE 2 aylar önce
Kimse bilmiyor hakkı hukuku
lal mona
lal mona 2 aylar önce
Niyeyse vatandaslik hakki yazinca videoda yurt disinda vatandaslik almayla alakali zannetmistim
tugay asci
tugay asci 2 aylar önce
Video başlığı yanlış olmuş evlilikte bilmeniz gereken 25 hak yapmaliymissin
MobileLegends Offical
MobileLegends Offical 2 aylar önce
Cevaplari bari pdf olarak alsaydik ya
A HuMbLe MaN
A HuMbLe MaN 2 aylar önce
Tüm hayvansevenleri tebrik ederim, artık hayvanlar "eşya, mal" değil, ve onlara kasten zarar verenler cezasını çekecek!!!
Melissa.
Melissa. 2 aylar önce
Vatandaşlık dersinde bunların anlatılması gerekiyor
öylesine 1i
öylesine 1i 2 aylar önce
Abi bunları bize anlatıyorsun ama şiddet edenler suç isleyenler ceza almıyor ki.
clash of clans oyuncuları clash of clans
clash of clans oyuncuları clash of clans 2 aylar önce
6:55 zina serbest erken evlilik suç. Yani harama evet helale hayır. Bu bir çelişkidir. Bunun çözümü de bu kanunun değişmesidir. (Bunu diyen Fatih Erbakan erken evliliği savunduğu iftirasına maruz kaldı oysa burda kastedilen çelişkinin giderilmesi gerektiğidir.)
g̸e̸r̸z̸e̸k̸ g̸a̸c̸h̸a̸
g̸e̸r̸z̸e̸k̸ g̸a̸c̸h̸a̸ 2 aylar önce
13:07 çekiç animasyonsuz indi
Taha Darcanlı
Taha Darcanlı 2 aylar önce
Herhangi biri; selam Kız; 5:17
özgür çekiç
özgür çekiç 2 aylar önce
Çoğu yalan
Yaşıyorum sanırım
Yaşıyorum sanırım 2 aylar önce
Türkiye Cumhuriyetinin Adaleti yalan.
Süleymam Aşkın
Süleymam Aşkın 2 aylar önce
Düşünsenize bu kadınla çıkıyorsunuz ve aldatıyorsunuz
onur dikici
onur dikici 2 aylar önce
Cayma bedeline muhalefetten bahsederken ki netliği TCK nın hangi maddesine dayanarak söylediniz acaba bunu ogrenbilirmiyim belki günün birinde lazım olur
Ulaş Uzunkala
Ulaş Uzunkala 2 aylar önce
Hükümet/ devlet her zaman cahil ve fakir olmamızı ister çünkü işine öyle geliyor.
Melek Kapkiner
Melek Kapkiner 2 aylar önce
Birinin bunları bize tek tek anlatması filan lazım yoksa hiç bişeyden haberimiz olmuyor 👍
Ali Bilsel
Ali Bilsel 2 aylar önce
Reşit olmayan iki çocuğun cinsel ilişkiye girme suçunda söylenen eksik. Bu durumlarda şikayet halinde sadece erkek ceza almakta. Bu yanlışın düzeltilmesiyle ilgili birçok hukukcu konuşuyor olsada uygulama devam ediyor. Akranlar arasında cebir,tehtit olmadan gerçekleşen cinsel ilişkide aile fertlerinin şikayet etmesi üzerine erkek çocukları ceza evine girmekte.
Ozan Pehlivan
Ozan Pehlivan 2 aylar önce
Ben Türko benim haklarım var ama yok
MƏNTİQ TESTLƏRİ
MƏNTİQ TESTLƏRİ 2 aylar önce
9:23 nasıl hayvanlara mal muamelesi mi görüyorsunuz
kurutoscuk
kurutoscuk 2 aylar önce
Arkadaşlar bu ülkede vatandaşlık hakkını bilsen ne yazar ? Lütfen izlerken gülüyorum geçiyorum
Muhammet ŞAHİN
Muhammet ŞAHİN 2 aylar önce
Sayın ruhi çenet kardeşim bir konuya deginmek istiyorum ben geçenlerde şu reklamını görmüşsündür belki ben senin avukatınım diyip video çeken bir adam var bilgileri çok güzel ses kaydı olayını o çok iyi anlatmıştı ama burda konular çarpıtılıyor o şöyle ifade ediyordu bir ses kaydı almanız durumunda bunu karşı tarafa söylerseniz yasal ama söylemezseniz tekrardan bahkemede kanıt olarak sunma şansınız var yanlız kırmızı bir çizgi varmış oda şu alınan ses kaydını sosyal mecrada veya her hangi 3. Bir şahısla paylaşmamak şartı ile direk ve sadece mahkemede delil olarak kulanabilirmişiz bunun dogrulugu varmı?
Mr.veykayy
Mr.veykayy 2 aylar önce
Bu hakları neden vatandaşlarımız bilmiyor....
Yaşıyorum sanırım
Yaşıyorum sanırım 2 aylar önce
Çünkü uygulanmıyor
Mahserin Nefesi
Mahserin Nefesi 2 aylar önce
Bu avukati cokmu aradiniz robot gibi konusuyo düsüp bayilacam izleyemedim
İsmailAsafMete ÇOLAK
İsmailAsafMete ÇOLAK 2 aylar önce
lan nasil millet nasil ulkeyiz hukuku adaleti yasayi youtubeda arar olduk mk
Ahmet Nuri AVCI
Ahmet Nuri AVCI 2 aylar önce
"Aklı öldürürsen ahlak da ölür.Akıl ve ahlak öldüğünde millet bölünür.Kadı'yı satın aldığın gün adalet ölür.Adaleti öldürdüğün gün Devlet te ölür." FATİH SULTAN MEHMED HAN
ZorXas
ZorXas 2 aylar önce
25 vatandaşlık hakkımız var 24ü ihlal ediliyor, kalan 1 yaşama hakkı, yakında onu da ihlal etçekler.
Hamza Aslan
Hamza Aslan 2 aylar önce
Geldi hayvan hakları Türkiye’ye her şey yıllar sonra geliyor zaten
strane kurdi
strane kurdi 2 aylar önce
iyi ol mutlu ol diyorlar okulda
serhat ataş
serhat ataş 2 aylar önce
9:15 an itibari ile hayvan hakları artık yürürlüğe girdi. Sonunda 🌹
Emirhan ÇELİK
Emirhan ÇELİK 2 aylar önce
11.18 i duyan arkadaşlar sevinmesin. Siz sözleşmeri imzalarken okumadığınız için . Faturalarınız örnek veriyorum 60 Tl geliyorsa . O fatura indirimli şeklidir . 110 Tl den 60 a indirimli bir şekilde düşürülmüştür . Eğer 1 yılı geçmiş sözleşmenizi iptal etmeye kalkarsanız , Kullandığınız ayların indirim bedelini sizden talep etme hakkına sahiptirler .:D
BARMEN - Murat SEVİMLI
BARMEN - Murat SEVİMLI 2 aylar önce
-Çok güzel video abi- *Vergisi ödenmediği için bu yorum sınırlandırılmıştır.*
Baran Dağ
Baran Dağ 2 aylar önce
Niye herkes birinin sözünü yazıyor -Ben
Yiğit Ali Doğmuş
Yiğit Ali Doğmuş 2 aylar önce
mal değil deinsan hakkı verilmeli hayvanlara
DAVUT ŞEN
DAVUT ŞEN 2 aylar önce
Keşke bu soruyu da sorsaydın. Eve geldim eşim ve birini aynı yatakta yakaladım bir öfke ile ikisinide öldürsem suç olur mu?
ayakcamflix
ayakcamflix 2 aylar önce
Abi bilmemiz gereken vergileride sorsana ve nasıl ödendiğini
3152
3152 2 aylar önce
.
ŞEYMANUR COŞKUN
ŞEYMANUR COŞKUN 2 aylar önce
Yalnız sonlara doğru bakın gerçekten çok isteksiz konuşuyor hdvhfc bunların ne biçim sorular diyor içinden herhalde hfvhf
Abdullatif Kafadar
Abdullatif Kafadar 2 aylar önce
Yaşamaya hakkımız var mi yok mu onu soyleyin
Muhammet Erdogan
Muhammet Erdogan 2 aylar önce
Video da o kadar kesilme oynanma yapılmış ki ben bekledim ablayı ortadan ikiye ne zaman kesecekler 🤣
Kenan Subaşı
Kenan Subaşı 2 aylar önce
Ak koko hükümetinde haklarımız yok ki tamamiyle boş bir video
Scott McCall
Scott McCall 2 aylar önce
6:50 oh be
Eylül Akıncı
Eylül Akıncı 2 aylar önce
7:18 ben babam ve annemin tartismasini ses kaydina almistim, bunu yalnizca annem biliyor. Kayitta haksiz olan taraf babam ve ben bosanmalarini istiyorum. Bosanmalari durumunda neden bosanmalari gerektigini dusundugume dair bir kanit olmasi amacli bu kaydi kanit olarak sunarsam cezasi olur mu peki?
Yusuf DMR
Yusuf DMR 2 aylar önce
@Eylül Akıncı birşey değil
Eylül Akıncı
Eylül Akıncı 2 aylar önce
@Yusuf DMR tesekkur ederim
Yusuf DMR
Yusuf DMR 2 aylar önce
Hukuka aykırı bir delil olur
Yusuf DMR
Yusuf DMR 2 aylar önce
Bir kişi veya kişilerin izinleri olmadan alınan görüntü ve ses kaydı kanıt olarak sayılmıyor diye biliyorum yanlışsam düzeltin
Kadri Karagöz
Kadri Karagöz 2 aylar önce
Hayvanlar eşya ise bu kararı veren insan deil odundur yani yakabilir
Ahmet Alemdar
Ahmet Alemdar 2 aylar önce
ne boktan kurallar var ya
Serife Cankara
Serife Cankara 2 aylar önce
Ahlak kayboldukça anayasa kitapları kalınlaşıyor
ExcellentPre
ExcellentPre 2 aylar önce
yesnt
mert açıkgöz
mert açıkgöz 2 aylar önce
Vatandaşlık hakkı nedir öyle bir şey mi vardı?
Kul Kişi
Kul Kişi 2 aylar önce
18 den küçük cocugun zina yapsın. Bişey diyeme bu ne ya. Para kazanmak için otel yap. Evli olmayan erkek kadın iki kişi gelsin aynı odada kalsın fuhuş yapsın onada karışama toplum böyle kurallarla bozuldu.
Mustafa Ateş
Mustafa Ateş 2 aylar önce
Adalet olmayan bir ülkede ne vatandaşlık hakkından bahsediyon ruhi abi
ÜMİT
ÜMİT 2 aylar önce
Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyoruz bunların hiçbirini uygulayan hakim savcı yoktur Ruhide Türkiyede yaşanan mağduriyetleri soruyor
Ayshe !
Ayshe ! 2 aylar önce
Sokak hayvanlarına zarar vermenin cezası para 🤦🏻‍♀️
Boromir Stark
Boromir Stark 2 aylar önce
kadına uyuz oldum adam birşey soruyor yok düzenleme gelcek yok şu bu vb. direk olanı söylesene önce
Semih Girgin
Semih Girgin 2 aylar önce
Bu zamana kadar izlediğim en iyi video diyebilirim tamamen tüm halkın yararına bilinmesi gereken bilgiler. Haklarımız. Tebrik ediyorum kardeşim seni bu güzel videoyu cektiğin için
Selin Türkyılmaz
Selin Türkyılmaz 2 aylar önce
Ben de kağıttan okuyabilirim
Sayko Edit
Sayko Edit 2 aylar önce
Çuhi Renet
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:4:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 2,1 Mn
Ada Masalı 15. Bölüm 2. Fragman
0:58
Ada Masalı
görünümler 878 B
Kayıp Malezya Havayolları Uçağına Ne Oldu?
14:59
Ruhi Çenet Medya
görünümler 4,1 Mn
Gerçek Bir Deha - LEONARDO DA VİNCİ ve Müthiş Hikayesi
14:53
Engin Deniz Videoları
görünümler 1,4 Mn
Dünyanın En Tuhaf 5 Noktasına Hızlı Bir Yolculuk!
11:22
Türkiye'de Ulaşım | Röportaj Adam
10:34
Röportaj Adam
görünümler 2,2 Mn
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:4:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 2,1 Mn
Ada Masalı 15. Bölüm 2. Fragman
0:58
Ada Masalı
görünümler 878 B
Cemre Solmaz - Deli Hisler | BACKSTAGE
20:28
Cemre Solmaz
görünümler 644 B
Yalan
2:45
Reynmen - Topic
görünümler 752 B
Bilmem Mi?
3:07
Sefo - Topic
görünümler 59 B